CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2008. április 19.

Secret Carmel (Biloba)

21 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fincsi ez a szinvilág!!!!!!!MIndárt dobálom át a medál mintákat!!!

Zsani írta...

Élőben sokkal jobb...nem lehet ezt a sand opalt normálisan fényképezni...vagyis én nem tudom...-))

Zsani írta...

Ja, és előre is kösziiiiiiiii!!!!!!!-)))

Vera írta...

Szia
Jók lettek ezek a medálok :)

Vera írta...

én is most csinálok egyet, csak még jó sok idő mire kész lesz

Névtelen írta...

Szepseges ez a medal!! Nekem is most a kedvenceim tartoznak az opalos kovek!!
Nori

Gini írta...

Imádom mindkét medált! :)

Dóra írta...

Csodás ez a színhatás! Nekem személy szerint halvány gőzöm nincs róla, milyen is ez a sand opal igaziból, de így is nagyon tetszik!

Zsani írta...

Köszi, Vera, azért nagyon várom, hogy megmutasd!!!

Zsani írta...

Nora, köszi!!...pedig nekem régebben nem tetszettek...most meg imádom!-)))

Zsani írta...

Köszönöm, Gini!!!-)))

Zsani írta...

Köszönöm, Dóri!!
Nem is tudom meghatározni a színét...kicsit sárgás, kicsit zöldes, krémes...olyan homokszínű!-))))
Krisznél a Gyöngyboxban van belőle!-))

Vera írta...

Oké majd megmutatom. Amúgy egy csillag lesz, öt ágút akartam, de úgy látszik hogy nyolc ágú lesz... még nem tudom mi lesz belőle :)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Nagyon szép, kellemes összhatás!! :-)))

Mariann írta...

nagyon elegáns lett!!!szép darab!!

Zsani írta...

Várom, Vera!!

Zsani írta...

Zsuzsi, Mary, nagyon szépen köszönom!!!!

Névtelen írta...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

Smadar's Treasure írta...

Beautiful! :)

Smadar

Névtelen írta...

nagyon szép....sajna nekem nem sikerül hasonlókat fűzni, pedig már sokszor próbáltam.

Ha nem gond belinkeltelek kedvencemnek :)

szia
Gigi

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo