CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009. február 23.

Forevö láv

6 megjegyzés:

ParizsDesign írta...

Ez egy szuper szám! A film, a Kötelező tánc-ok is az. Megboldogult leánykoromra emlékeztet.

N Zsuzsa írta...

Én is többször láttam.

Mariann írta...

na azt kell hogy mondjam eddig is nagyon sokat látogattam a blogod,de most már tényleg itt fogok lógni egész nap...ugyanis imádom ezt a számot,de sajnos még nincsen meg...az hogy lehet,mi??hát nem tudok letölteni:(:(

köszönöm,h feltetted!!!

Mariann írta...

A Mclode lányait is imádom:):):)
az utolsó évadot még nem láttam,de remélem nem fogok lemaradni róla!!!

Mariann írta...

most is itt vagyok:):):)

Web Design Sydney írta...

Thanks for the marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you may be a great author. I will be sure to bookmark your blog and will often come back later on. I want to encourage you to definitely continue your great work, have a nice holiday weekend!

-----------------------------
Website design | Website design Adelaide | Website design Brisbane